Managers are using tablets to analyze sales cost reports and explain

Krijg grip op softwaregebruik en kosten binnen uw kantoor

Software maakt een onlosmakelijk onderdeel uit van de dienstverlening naar klanten. De transitie van on-premise naar SaaS oplossingen geeft voor veel kantoren naast allerlei voordelen ook uitdagingen ten aanzien van de gerelateerde kosten. Met de applicatie en dienstverlening van FinWizer helpen we inmiddels meer dan 30 administratie- & accountantskantoren continu met de juiste actuele inzichten.

We merken daarnaast dat kantoren nog worstelen met de vraag hoe zich een visie en proces te vormen ten aanzien van het software gebruik en daarbij behorende kosten.

Om kantoren te helpen hebben wij een interactieve en resultaatgerichte workshop opgezet die in maximaal 3½ uur antwoord gaat geven op vragen zoals:

  • Welke kosten belast je direct door aan klanten?
  • Welke kosten wil je inzichtelijk hebben op de klantenkaart?
  • Hoe zorgen we voor een passende verdeling van kosten naar vestigingen, relatiebeheerder of teams?
  • Willen wij als kantoor een marge hanteren op software?
  • Hoe gaan we om met de jaarlijkse indexeringen vanuit softwareleveranciers?
  • Hoe gaan we om met softwaregebruik door ex-klanten?
  • Kosten verwerken in abonnement of vaste verrekenprijs?

De workshop wordt o.a. gegeven door:

Wij geven je in deze workshop de inzichten om op deze vragen antwoord te vinden. Met deze inzichten kan je direct aan de slag binnen je kantoor. De investering van de 3½ uur durende workshop zijn eenmalig € 500,- (excl. btw). De voorkeur geniet om deze workshop fysiek te laten plaatsvinden, maar online is uiteraard ook bespreekbaar)

Wanneer binnen 6 maanden na afloop van de workshop zal worden besloten om te starten met de applicatie FinWizer dan zullen de kosten van de workshop worden verrekend.

Andere artikelen

Managers are using tablets to analyze sales cost reports and explain
services

Consultancy

We bouwen gestaag verder aan het product FinWizer, zoals: nieuwe connecties, inzichten en rapportage mogelijkheden. Daarnaast merken we behoefte bij kantoren aan een projectmatige, periodieke

FinWizer & Twinfield

Twinfield is één van de eerste boekhoudapplicaties geweest die online beschikbaar kwam. vandaag de dag maken heel veel administratie- & accountantskantoren gebruik van Twinfield. Voor de koppeling met Twinfield hebben we in

Kosten inzichtelijk?

drop us a line and keep in touch

Icon_Finwize

Workshop

Wij geven je in deze workshop de inzichten om op deze vragen antwoord te vinden. Met deze inzichten kan je direct aan de slag binnen je kantoor.

Wanneer binnen 6 maanden na afloop van de workshop zal worden besloten om te starten met de applicatie FinWizer dan zullen de kosten van de workshop worden verrekend.